МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ ГРУПАХ ДНЗ

Сервіровка столів.

На початку року у ІІ молодшій групі помічник вихователя, а з ІІ половини року чергові накривають столи у такій послідовності:

- розкласти серветки на столі або застелити скатертинами;

- прикрасити букетами квітів;

- поставити хлібниці;

- поставити серветниці;

- розставити блюдечка, чашки;

- розставити тарілки;

- розкласти ложки, виделки;

- розкласти ножі (старша група)


Виховання культурно – гігієнічних навичок:

Дітей вчити приймати правильну позу за столом і зберігати її під час всього прийому їжі. Формувати у дітей навички їсти охайно, не кришити хліб, а відкушувати маленькими кусочками, пережовувати їжу із закритим ротом, не розливати страву.

З другої молодшої групи дітей привчають користуватися виделкою, а старшої – негострим ножем. Вихователь привчає дошкільників правильно користуватися столовими приборами:

- кусочки м’яса, макарони потрібно наколювати, тримаючи виделку під нахилом, притримуючи її зверху вказівним пальцем;

- гарнір їдять, тримаючи виделку ввігнутою стороною вверх,

- від котлети, запіканки відділяють ребром виделки невеликі кусочки поступово, по мірі того, як їх з’їдають;

- ніж тримають в правій руці, а виделку в – лівій;

- ножем розрізають огірок, сосиску, м’ясо і т. д.;

- перші страви їдять одночасно набираючи в ложку рідку та густу частини;

- м’ясні та рибні страви потрібно чергувати з гарніром.

Страву дітям потрібно давати в такому вигляді, щоб не ускладнювати процес їжі. Після прийому їжі діти користуютьсясерветками, полощуть рот. Вчити дітей дякувати.

/Files/images/2222.gif

Кiлькiсть переглядiв: 409