(В залі вихователь і діти , стіл, посуд, форма для чергових.)
Вихователь : Діти вже час сніданку, треба столи сервірувати.
Чергові (2 дітей) вдягають форму і починають сервірувати:
Черговий 1:
Ми сьогодні чергові
Няні допоможемо.
Черговий 2:
Всі прибори для сніданку Швидко ми розложимо.
Черговий 1: Фартушки ми одягнемо. (одягають)
Черговий 2: І серветки покладемо.
Черговий 1 : Хліб духмяний і смачний на стіл ми поставим.
Черговий 2: Біля хлібниць в хороводі блюдця з чашками стоять. (ставить чашки невірно, його виправляє інший черговий)
Черговий 1: Ручки чашок треба вправо, в блюдцях ложечки лежать.
Черговий 2: Ми тарілки всім поставим.
Черговий 1: Вилки, ложки та ножі. (кладе невірно)
Черговий 2 :
Не спіши , краще добре ти подумай,
А вже потім положи :
Від тарілки справа ніж, поряд треба ложку.
Ніж від ложки відвернувся , до тарілки повернувся.
Ну а зліва від тарілки – треба вилку положить.
Стук у двері . З’являється Ведмідь з Машею.
Ведмідь : Доброго ранку. Ми не запізнилися до сніданку.
Вихователь : Ні- ні, проходь Машо, зараз будем їсти кашу. Вона така апетитна…
Маша : Не хочу каші …
Вихователь : То, може, ти будеш вінегрет з бурячків, моркви, картопельки, огірків? Смачний …
Маша : Ні, не хочу! Його треба жувати.
Вихователь : То, може з’їси хоча б сиру?
Маша : І сиру не хочу!
Вихователь : То чим тебе годувати?
Маша : Нічим .
Вихователь : Але ж їсти треба. Без їжі людина не може жити, навіть дихати не може.
Маша : А я буду їсти цукерки та тістечка. (думає) А ще кашу. Хочете я вам розповім, яку кашу я люблю. Мені Ведмедик завжди її готує.
( Таночок «Варись, варись, кашка»)
Вихователь : (береться за голову) Діти, що ж буде з людиною, яка так харчуватиметься?
(відповіді дітей)
Вихователь : Правильно, але що ж нам робити з Машею, як переконати її, що треба їсти і борщ, і кашу, і салати, і котлетки, і рибку, і фрукти , і молочні продукти?
Дитина 1 :
На розвиток і ріст і зір
Впливають вітаміни,
Що виростають в гарбузах,
Морквині, горобині.
У яйцях, маслі, молоці,
Вони ще проживають.
Це вітаміни групи А –
Їх так ще називають.
Дитина 2:
Щоб зміцнилися кістки
У дитинстві ранньому,
Більше треба споживати зелені звичайної.
Їж частіше ти лимон,
Пий чайок з шипшини.
Не забувай ніколи ти
Про С вітаміни.
Дитина 3:
Щоб здоровим було серце, нерви у порядку,
Надворі ти погуляй і зроби зарядку.
Їж печінку і сирок,
Масло, хліб, свинину,
Рибу, гречку і жовток,
Навіть картоплину.
Споживай частіше ти
Ці смачні продукти,
Ще до цього не забудь
І про свіжі фрукти.
Машо, ти запам’ятай,
Знає хай дитина :
Що в продуктах цих живуть В – вітаміни.
Дитина 4:
В риб’ячому жирі,
Яйцях, молоці D вітаміни
Містяться оці.
Їх дорослим й дітям треба споживати,
Вони зубки і кістки будуть доглядати.
Ти ці продукти споживай,
І здоров’я гарне май.
Вихователь :
Щоб здоровим будь завжди,
Знай бо ти , дитино :
Що продукти у садочку повні вітамінів.
Більше зелені весь час кладемо в салати.
Моркви, яблук, буряків у меню багато.
Пий дитино молоко,
Смачний чай з лимоном,
Їж ти рибу, масло , хліб, і страви із м’яса.
Продукти різні споживай,
Здоров’я добре і гарне май.
Маша : Добре, добре зрозуміла. Не буду я вередувать, Що дають у дитсадочку Буду все я доїдать. Стану сильна та здорова І Ведмедя дожену. Всі вітаміни почну споживати, і хвороби ніколи не буду я знати.
Вихователь : Тепер у нашому садочку не буде ніяких проблем: ніхто вже в нас не вередує, ніхто вже в нас не капризує. Всі слухняні й чемні, усі діти – молодці!
Пісня «Будемо здорові»
(Виходять з залу)