Виховання має бути народним

2017-02-06

/Files/images/P70206-092610.jpg

Важливим завданням педагогічної науки і практики є забезпечення етнізації — природного входження дітей у духовний світ свого народу, нації як елементу загальнолюдської культури, позбавленого національної обмеженості та егоїзму. Моральна спрямованість цієї роботи вимагає єдності національного і загальнолюдського у формуванні національної самосвідомості, інтернаціональних почуттів дошкільників. Національне самовизначення особистості (віднесення себе до певної нації, відданість їй, любов та інтерес до всього національного) за такої умови не перероджується в національний егоїзм і негативне ставлення до інших націй, адже людина, яка має високу національну свідомість, поважатиме й інший народ. Колисанки, утішки, забавлянки – це перші фольклорні твори, з якими зустрічається дитина у спілкуванні з дорослими, в побуті, іграх, заняттях.

06.02.2017 року у І молодшій групі вихователем Романенко В.В. було проведено інтегроване заняття « Віночок для ляльки Катеринки» , де дітки ознайомилися з українським віночком, з українськими народними іграми; закріплювали навички розрізнення кольорів та поняття один та багато; вчилися відповідати на запитання вихователя. Радість і піднесений настрій діти отримали від гри з улюбленою лялькою.

Кiлькiсть переглядiв: 272